2014. június 30., hétfő

13. Fejezet

Leparkolt egy bárféleség előtt. Napos délután volt de neki elment a jókedve. Egy hónap szabadság és munkanélküliség. Férjezetlenség és munkanélküliség és a betegségéről még szó sem esett. A munkája az élete. De holnaptól minden megfog változni. Leginkább ő. Csendesség uralkodott a helységben. Egy-két ember szállingózott beszélgettek a kitöltött italaik felett.
- Valami erőset kaphatnék? - lépett a bárpulthoz.
- Máris. - állt neki háttal a poharakat törölgető pultos férfi – Mit kér? - fordult félig Celia felé.
- Mondtam már!
- Aha. - fordult teljesen a nőhöz felismerve azt.
- Te!? - nézett rá a pultos kissé meghökkenve és felbőszülten.
- Tessék?
- Nem emlékszel rám? Én voltam aki... Nem fontos.
- töltötte ki az italt.
- Még szép hogy nem érdekes! Kösz az italt. - egy húzásra a torkán leküldte az italt fogait összeszorítva – Tudom hogy a Roadvillage-i Nick vagy Jesse jóbarátja.
- Azt mondtad az előbb hogy nem ismersz?
- Először tényleg nem ismertelek fel de most kezdesz ismerőssé válni a szemeimben. És hogy van a kedves Jesse?
- Ahhoz képest hogy kikosaraztad, egész jól. Miért kérded?
- Csak úgy, nem lényeg.
- És te hogy vagy a baleseted óta?
- Hát elmesélte? - döbbent le teljesen – Tölts még egyet. - nyújtotta oda a poharát a férfinak. Nick pedig töltött.
- Igen az elejétől a végéig. Azt hogy hogyan rúgtad ki a kórházból hogy az étteremben hogyan viselkedtél vele és ő veled.
- Oké. - húzta le a következő italt.
- Mi oké?
- Holnap kiengesztelem a barátodat és bocsánatot kérek tőle.
- Megtennéd?
- Meg hát. Mi sem kevesebb annál. Kösz az italt. - fizette ki a fogyasztását.
- Már mész is?
- Ja.
Nick gyorsan leírta egy papírszalvétára tollal Jesse címét.
- Itt megtalálod és sok sikert! - bátorította Nick Celiát.
Celia kicsit mámorosan de távozott. Beült a kocsijába és hazafelé tartott. Vagyis inkább azt tervezte. A zsebében lapult neki Jesse címe. A két-három bedobott ital meghozta a hatását. Feldobottabbá felszabadultabbá vált és gyorsabban is vezetett. Úgy gondolta még nincs itt az ideje hogy hazamenjen. Jobb lesz neki most túlesni a bocsánatkérésen mint holnap. Megnézte a cetlit majd megfordult a kocsival. Az úti célja Roadvillage. A nap már lemenőben volt az idő kezdett hűvössé válni. Amilyen sebességgel vezetett csoda hogy egyetlen rendőr sem állította meg a környéken. Szerencséje volt meg kell hagyni. A Roadvillage táblát felismerte. Emlékezett az útra és a kocsmára. Betért oda.
- Megtudja mondani nekem hol van ez? - kérdte a kocsmárosnőhöz érve.
- Szívi megint maga az?
- Most megmondja vagy sem?
- Forduljon az elágazásnál balra és a negyedik ház lesz az.
- Kösz. Ha már így összemelegedtünk és segítőkészen áll öntsön egy kis Jack Danielst!
A nő odalökte neki az italt.
- Szívi ez rendes volt tőled. - gurította le az italt – Üdítőn hat rám. - majd fizetve távozott.
Kiérve a kocsmából kissé kótyagosan érezte magát. A kocsiig még el is jutott de az hogy merre kéne mennie? A következő elágazás balra és a harmadik vagy a negyedik ház? Nem tudta melyik csak ment a feje után. A negyedikre tippelt. Megállt a kocsival a ház előtt. Felmászott a bejárati veranda részre majd tapogatózott a csengő után. Végül megtalálta.
 Jesset csengőjének hangja rázta fel az álmaiból mivel korán aludni tért a sok teendője miatt.
- Megyek már! Megyek! - vett fel magára egy pólót kinyitva az ajtót – Ki az?
- Én vagyok az. Csak azért jöttem hogy bocsánatot kérjek. - támaszkodott neki az ajtófélfának.
- Celia? Mit keresel te itt? Bocsánatot kérsz? Miért is? - nézett végig az ajtójában álló személyre.
- Nem értetted? - dőlt kissé előre.
- Hé! Jól vagy?
- Minden a legnagyobb rendben van. Ott tartottam hogy a bocsánatkérésemet letudtam szóval én megyek is haza. Na szia! - dőlt még jobban Jesse oldala felé elveszítve az egyensúlyát.
- Hó! - kapta el a nőt – Hé kislány jobb lesz ha ma nálam alszol, van hely a kanapémon. A kocsidnak meg kint nem lesz semmi baja.
- Aha, kis huncut. - nevetett fel Celia.
Jesse leültette a kanapéra.
- Tudom én ám hogy mire megy ki a játék. De én nem vagyok az a lány. Tisztességes apácai életmódot élek higgy nekem. - büfögött egy hatalmasat váratlanul – Bocsi de ez kicsúszott. Meg egy pár pohárka le. - nyújtózott el a kanapén.
- Persze gondoltam. Aludj jól.
- Nem is vagyok álmos. - tagadott Celia de a szemei elnehezedtek és elnyomta az álom. Jesse ráterítette a nőre a takarót nehogy megfázzon a végén.

- Megáll az eszem! Hát tényleg elment hozzád? - kérdezte Nick a vonal másik végén a barátját.
- Itt van és tök részeg. Nagyon kiütötte magát. Azt mondta azért jött hogy bocsánatot kérjen. Hát nem fura?
- Nem annyira. Bejött a bárba és rendelgette az italokat rendesen aztán te is szóba kerültél.
- Nem igaz! Szóval kibeszéltetek a hátam mögött. A legjobb barátom és a volt barátnő jelöltem.
- Jaj haver ez nem erről szólt! Csakhogy tudod mi volt az érdekes a számomra?
- Na mi?
- Az hogy ő kérdezett rólad és ő volt az aki szóba hozott téged. Szerinted meggondolta volna magát?
- Nem hiszem. Mindenesetre fura. Ma este jobbnak láttam ha nálam alszik a kanapén mert teljesen be van állva.
- Jó haladás ember.
- Nem azaz ember vagyok aki kihasználja a helyzetet. Amúgy is úgy alszik mint a bunda.
- Jól van. Na én most leteszem mert már rám szólt a főnök.
- Csaó! - tette le Jesse is a telefont kilépve a szobájából a kanapén heverő Celiára tekintve. Hosszú szempillái megremegtek. Hosszú fekete haja elterült a párnán. Jesse csak bámulta némán pár percig és felsóhajtva elindult vissza az ágyába.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése